Side view of athletes stretching in gym

Η Κυκλική προπόνηση είναι ένας ιδιαίτερος τρόπος εκγύμνασης για όλους, με αρκετή πρόκληση για τους πιο τολμηρούς και με άμεσα αποτελέσματα για όσους γυμνάζονται συστηματικά.

Αποτελεί μια από τις πιο γνωστές προπονητικές μεθόδους ανάπτυξης της μυικής αντοχής και της απώλειας λίπους αλλά και βελτίωσης της φυσικής κατάστασης.

Το συγκεκριμένο είδος προόνησης  φροντίζει για την εκγύμναση όλων των μυϊκών ομάδων στην ίδια προπόνηση.

Έτσι, ένα πρόγραμμα κυκλικής προπόνησης  περιλαμβάνει οπωσδήποτε Ασκήσεις:

-Αερόβιας γυμναστικής  – Ενδυνάμωσης κοιλιακών, ραχιαίων – Πολυαρθρικές

Αν έχετε βαρεθεί λοιπόν τα ίδια και τα ίδια, χωρίς αποτέλεσμα, σας έχουμε τη λύση με μια κυκλική προπόνηση.

Ιδανική για Καύση Λίπους και Τόνωση του Μυϊκού σας Συστήματος. 

Λειτουργούν ολιγομελή τμήματα κατόπιν ραντεβού. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την γραμματεία του ΟΝΑΔΕΑ στα τηλ. 210 9624042, 210 9600639

173515593_3369074766528435_3758916086949497046_n174537850_3369074539861791_6261697257389440526_n

173900412_3369074853195093_5047882732413035464_n

174007234_3369074126528499_1605257575412376701_n

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *